نماینده ولی فقیه در فارس اشاره شد: انگار عده ای در مقابل مشکلات دغدغه ای ندارد، مسئولان آستین همت بالا بزنند، ما نیازمند اصلاح نظام بانکی هستیم و این را نیز مقام معظم رهبری می خواهد و دیگر اقدام، جدی گرفتن ظرفیت مردمی است و برای کسب و کار باید سهولت ایجاد شود.
کد خبر: ۷۴۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 17 May 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «آیت الله لطف الله دژکام» امروز (جمعه 27 اردیبهشت) در خطبه های این هفته نماز جمعه با دعدت از همگان به تقوای الهی و اشاره به خطبه های امام علی (ع) گفت: فضای رسانه ای متناسب با ماه رمضان نیست به همین دلیل این هفته نیز به برکت ماه رمضان می پردازیم.

 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه شیطان دشمن قسم خورده ما است و برای دور شدن از آن باید تلاش کرد، افزود: بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم (ص) برای دوری از شیطان باید چهار کار را انجام داد، اهمیت به روزه اولین کار است چرا که روزه گرفتن روی شیطان را سیاه می کند، صدقه دادن راه حل دوم است، چرا که شیطان از راه فقر وارد می شود و شیطان بزرگ آمریکا نیز از همین راه وارد شده و در حال جنگ اقتصادی است و ما باید دست هم را بگیریم تا شیطان و دشمن پیروز نشوند.

 

نماینده ولی فقیه در فارس تأکید کرد: نزدیک میلاد کریم اهل بیت (ع) اما حسن مجتبی (ع) قرار داریم بنابراین امروز نیت کنیم تا هر کس به اندازه توان خود، دست کسی را بگیرد تا پشت شیطان به خاک مالیده شود.

 

وی بیان کرد: دوست داشتن برادر خود در راه رضای خدا سومین کار است که لشکر دشمن را از بین می برد، ارتباط شما با یکدیکر ریشه دشمن بین لشکریانش از بین می برد، همراهی در کار خیر را نباید فراموش کرد، یکی از مشکلات جامعه ما همین است، در کار خیر نباید تقابل انجام داد، وقتی کاری را ما انجام دهیم خوب است اما اگر گروه مقابل یا مسئولی بخواهد انجام دهد، جلو آن می ایستیم.

 

آیت الله دژکام با بیان اینکه چهارمین کاری که بین ما و شیطان فاصله می اندازد، استغفار است، عنوان کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای استغفار است تا بتوان دشمن را از خود دور کرد.

 

امام جمعه شیراز در بخش دیگر خطبه ها با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان قوای سه گانه و مسئولان کشور، اظهار کرد: ایشان در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نظر دادند و اینها نشان از جدی بودن مسائل و توقعات حضرت آقا است، نگاه ما به این بیانات باید نگاه دستوری باشد و صحبت های ایشان را اطاعت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در فارس بیان کرد: اگر درخواست های مقام معظم رهبری را مردم و مسئولان عمل نکنند گام دوم انقلاب محقق نمی شود، ایشان مقاومت در مقابل آمریکا را تنها راه حل خواندند، ما در طول تاریخ مذاکره با معاویه و صدام و نتایج عهدنامه با آنها را دیده ایم، اکنون اعلام آمادگی و همراهی در مقابل دشمن از ما خواسته شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما به تصمیم گیران اعلام می کنیم به دستور رهبرمان تنها گزینه ما مقاومت تا آخر است، از مسئولان می خواهیم وقتی فشارها زیاد می شوند، آنها نیز شجاعت و جسارت خود را بیشتر نشان دهند.

 

آیت الله دژکام با بیان اینکه دشمن در حال تلاش برای ایجاد فاصله بین دولت و ملت ایران است، متذکر شد: ما باید در مقابل دشمن برنامه دشمن باشیم نه اینکه هی بگوییم خدا کریم است، خدا از ما تکلیف خواسته و فرموده که اقدام نکنید، علاوه بر توکل باید تلاش کرد.

 

امام جمعه شیراز افزود: عملیاتی و اجرایی کردن مسائل با ما است و هر کس در هر جایی که قرار دارد باید کمک کند، اولین مسئولیت مدیریت و برنامه ریزی برای مقابله با مشکلات اقتصادی جدی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در فارس اشاره شد: انگار عده ای در مقابل مشکلات دغدغه ای ندارد، مسئولان آستین همت بالا بزنند، ما نیازمند اصلاح نظام بانکی هستیم و این را نیز مقام معظم رهبری می خواهد و دیگر اقدام، جدی گرفتن ظرفیت مردمی است و برای کسب و کار باید سهولت ایجاد شود.

پایان پیام/588

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار